dissabte, 12 d’agost del 2017

Ecstatica


Any: 1994
Plataforma: MS-DOS
Dissenyador: Andrew Spencer
Editat: Psygnosis
Gènere: Acció-Aventura



Aquest videojoc, és el que d’alguna forma, m’ha fet iniciar aquest blog. Portava molt de temps intentant enrecordant-me del nom d’aquesta aventura, però no hi havia manera. Al final, buscant i buscant per internet, vaig trobar-ho.

Per mi no va ser un gran joc, de fet el vaig jugar molt poc però el que si recordo que em va impactar, va ser una evolució dels personatges poligonals, aquest cop, fent gala d’una creació de personatges i escenaris amb l’ellipsoid graphics. Estàvem acostumats a veure gràfics poligonals rectes com el meravellós Alone in the Dark (1992) i trobar-nos amb aquest volum poligonal va ser innovador per aquell temps.




Al 1997 va rebre una segona part que no vaig arribar a jugar, on per suposat, els ellipsoid graphics estaven molt més elaborats.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada